FAQ
Veelgestelde vragen
Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je bestelling? Lees dan eerst onze veelgestelde vragen hieronder door. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.
1. Waar is mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen om deze te verwerken en vervolgens nog 4-6 werkdagen voordat je bestelling wordt geleverd in Nederland & België. Als deze termijnen zijn verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Waar vind ik mijn Track & Trace-code?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail. Controleer ook je spamfolder, soms komen onze e-mails daar terecht. Het kan even duren voordat de Track & Trace-link actief is.
3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je per e-mail hebt ontvangen. Voer de Track & Trace-code in op onze Track & Trace-pagina om de status van je levering te bekijken. Je vindt deze pagina hier
4. Ik ben niet tevreden met mijn bestelling
Bekijk onze pagina voor Ruilen & Retourneren om je bestelling te retourneren.
Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen:
E-mail: info@femme-flair.nl
Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je bestelling? Lees dan eerst onze veelgestelde vragen hieronder door. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.
1. Waar is mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen om deze te verwerken en vervolgens nog 4-6 werkdagen voordat je bestelling wordt geleverd in Nederland & België. Als deze termijnen zijn verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Waar vind ik mijn Track & Trace-code?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail. Controleer ook je spamfolder, soms komen onze e-mails daar terecht. Het kan even duren voordat de Track & Trace-link actief is.
3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je per e-mail hebt ontvangen. Voer de Track & Trace-code in op onze Track & Trace-pagina om de status van je levering te bekijken. Je vindt deze pagina hier
4. Ik ben niet tevreden met mijn bestelling
Bekijk onze pagina voor Ruilen & Retourneren om je bestelling te retourneren.
Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen:
E-mail: info@femme-flair.nl